Filmele favorite
+2
Vanessa
Ren
6 participanți
Purple Passion :: Diverse :: Filme
Pagina 1 din 1
Filmele favorite
Ce filme v-au placut cel mai mult?
Mie mi-au placut: Coroline - un film interesant. Mai ales ca este de groaza si 3D.
Bleach - Diamond Dust Rebellion - un film frumos, cu o grafica uimitoare. Va sugerez sa-l vedeti daca sunteti fani Hitsugaya. El apare in tot filmul.
My blood valentine - Film de goaza! Buhahaha ador filmele de groaza
Twilight - Mi-a placut, dar nu prea mult. A meritat sa-l vad cand ma plictiseam..
Mie mi-au placut: Coroline - un film interesant. Mai ales ca este de groaza si 3D.
Bleach - Diamond Dust Rebellion - un film frumos, cu o grafica uimitoare. Va sugerez sa-l vedeti daca sunteti fani Hitsugaya. El apare in tot filmul.
My blood valentine - Film de goaza! Buhahaha ador filmele de groaza
Twilight - Mi-a placut, dar nu prea mult. A meritat sa-l vad cand ma plictiseam..
Re: Filmele favorite
Pai , cel mai mult imi place Harry Potter de la 1 la 5 , celelate nu le-am vazut .
Vanessa- Avansat
- Numarul mesajelor : 1382
Reputatie : 0
Data de inscriere : 05/07/2009
Varsta : 28
Re: Filmele favorite
Ok... Eu si filmele? cuvintele astea se aseamana *oarecum*
1. Mamma mia- un film musical, pe muzica Abba. Merita vazut filmu.
2. Ice age 3 - ador desenele animate
3. Ice age 1 - primul film a fost dragut.
4. Ice age 2 - a fost un pic cam slabut
5. Harry Potter-*toata seria de filme*
6. Black Beauty- ahhh ce film trist
7. Stapanul Inelelor- ohh ce film marfa!
8. Ingeri si demoni- interesant...
9. Chemarea strabunilor- si asta a fost dragut.
10. Bolt- e interesant...
11. Doamna si vagabontul- hei, ce e? ado filmele pentru copii
12. Denis, pericol public
13. Denis, pericol public 2
14. Tigru si dragon.
1. Mamma mia- un film musical, pe muzica Abba. Merita vazut filmu.
2. Ice age 3 - ador desenele animate
3. Ice age 1 - primul film a fost dragut.
4. Ice age 2 - a fost un pic cam slabut
5. Harry Potter-*toata seria de filme*
6. Black Beauty- ahhh ce film trist
7. Stapanul Inelelor- ohh ce film marfa!
8. Ingeri si demoni- interesant...
9. Chemarea strabunilor- si asta a fost dragut.
10. Bolt- e interesant...
11. Doamna si vagabontul- hei, ce e? ado filmele pentru copii
12. Denis, pericol public
13. Denis, pericol public 2
14. Tigru si dragon.
Sujini- Spion
- Numarul mesajelor : 563
Reputatie : 0
Data de inscriere : 05/07/2009
Re: Filmele favorite
Mie mi-au placut filmele din seria Jurrasic Park adica: Jurrasic Park, Jurrasic Parc:Lumea disparuta si Jurrasik Park 3. Sincer. In rest de obicei imi plac filmele de groaza. Dar nu numai. Eu ma uit la ce-mi place, si ce vad la TV. Nu am un film anume.
Any- Vampire
- Numarul mesajelor : 339
Reputatie : 0
Data de inscriere : 08/07/2009
Re: Filmele favorite
Pai eu nu le mai insir va spun ce genuri de filme imi plac in fiecare seara ma uit la cate un film horror si mai vad si filme Sf dar si cele muzicale sunt bine venite
Re: Filmele favorite
pai ....absolut tot ce tine de Tim Burton(Tim Burton huuuuuge fan),Harry potter~toata seria si deabea astept talismanele mortii 1 si 2~;Coooraline~sweet as a button in your eye ...~;ice age;5ive girls(trebuie sa-l vedeti e super mortal);Cloudy.With a chance of meatballs(ploua cu mancare ...de-ar fi ca in film la noi in deva~in loc de zapada inghetata~)norbit(te prapadesti de ras la filmu asta) si cam atat ...atatea imi amintesc ...
shiori-chan*desu- Butterfly
- Numarul mesajelor : 181
Reputatie : 0
Data de inscriere : 02/09/2009
Varsta : 27
Localizare : In tara de carton si piatra
Purple Passion :: Diverse :: Filme
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum